Szkoła Rodzica
SZKOŁA RODZICA
2020/2021
1. WRZESIEŃ – Pomoc rodziny w odnalezieniu się dziecka w nowej rzeczywistości szkolnej.
2. PAŹDZIERNIK – Jak wspierać dziecku w budowaniu i podtrzymywaniu relacji rówieśniczych?
3. LISTOPAD – Jak rodzice mogą przekazywać dziecku wartości patriotyczne?
4. GRUDZIEŃ – Relacje rodzinne jako podstawa poczucia bezpieczeństwa dziecka.
5. STYCZEŃ – Jakie prawa i obowiązki ma moje dziecko w świetle Konwencji Praw Dziecka?
6. LUTY – Bezpieczne i efektywne korzystanie z technologii cyfrowych.
7. MARZEC – Rozwijanie postaw prospołecznych u swojego dziecka.
8. KWIECIEŃ – Profilaktyka uzależnień – jak wychować zdrowego i wolnego człowieka?
9. MAJ – Przykład idzie z góry – kształtowanie postaw proekologicznych dziecka.
10. CZERWIEC – Samodzielność mojego dziecka i bezpieczeństwo podczas wakacji.
Poprzednie lata
ODPOWIEDZIALNOŚĆ RODZICÓW ZA KSZTAŁTOWANIE U DZIECKA SAMODZIELNOŚCI I TROSKI O EFEKTY WŁASNEJ NAUKI.
ROLA RODZICÓW W KSZTAŁTOWANIU POSTAW PATRIOTYCHNYCH U DZIECI.
WZAJEMNY SZACUNEK DLA WSZYSTKICH CZŁONKÓW RODZINY JAKO FUNDAMENT TOLERANCJI WOBEC INNYCH.
BUDOWANIE WIĘZI Z DZIECKIEM POPRZEZ WSPÓLNE AKTYWNOŚCI.
RODZICE JAKO PIERWSI PRZEWODNICY SWOJEGO DZIECKA PO WIRTUALNYM ŚWIECIE.
ZABURZENIA DEPRESYJNE U DZIECI I MŁODZIEŻY.
SZKOŁA PO REFORMIE EDUKACJI. /SZACUNEK/
KULTURA OSOBISTA I JEJ WARTOŚĆ W ŻYCIU CZŁOWIEKA./ŻYCZLIWOŚĆ/
ŁĄCZENIE TRADYCJI I NOWOCZESNOŚCI.
JAK JE POGODZIĆ W ŻYCIU RODZINNYM? /ŻYCZLIWOŚĆ/
KSZTAŁTOWANIE U DZIECKA SZACUNKU DO SWOJEJ I CUDZEJ WŁASNOŚCI. /UCZCIWOŚĆ/
RÓWNOWAGA POMIĘDZY ŚWIATEM REALNYM I WIRTUALNYM W ŻYCIU DZIECKA. /UCZCIWOŚĆ/
ROLA SWOBODNEJ ZABAWY W ROZWOJU DZIECKA. /PRZYJAŹŃ/
ROLA RODZICÓW W BUDOWANIU POCZUCIA WARTOŚCI DZIECKA. /PRZYJAŹŃ/
POMOC RODZICÓW W EFEKTYWNYM UCZENIU SIĘ DZIECKA. /RODZINA/
ROLA RODZICÓW W UCZENIU DZIECI SAMODZIELNOŚCI I ODPOWIEDZIALNOŚCI. /RODZINA/
Jak wychować zgodne rodzeństwo?
Jak rozmawiać z dziećmi o wartościach?
Dlaczego warto uczyć się języków obcych?
Jak zachęcić dziecko do nauki języka angielskiego?
Razem z rodzicami wychowujemy dzieci na osoby uczciwe i prawdomówne
Przez żoładek do serca - wpływ właściwej diety na funkcjonowanie dziecka dyslektycznego
Jak radzić sobie z osobowoscią dziecka: stawianie granic, wzajemny szacunek
Już odkryłeś geniusz swojego dziecka? Rodzaje inteligencji
Wychowanie a postawy życiowe - optymizm i pesymizm
Wychowanie patriotyczne - rola autorytetów
Jak rodzice mogą wspierać dziecko w nauce?
Leworęcznym być. Ogólnopolska kampania "Szkoła bez przemocy".
Odpowiedzialność za siebie i własne otoczenie - swoją małą ojczyznę.
Zagrożenia współczesnej cywilizacji: alkoholizm, narkomania, komputeromania, sekty, konsumpcjonizm.
Echo moich słów w ustach dziecka - mój dobry przykład
Mechanizm powstawania plotki i jej szkodliwość
Szkoła i wychowanie
Administratorem danych jest Szkoła Podstawowa nr 118 im. płk. pil. Bolesława Orlińskiego we Wrocławiu, ul. Bulwar Ikara 19, 54-130 Wrocław. Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: Tomasz Grzybowski, inspektor@coreconsulting.pl lub CORE Consulting sp. z o.o., ul. Wyłom 16, 61-671 Poznań. Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych związanych z prowadzoną korespondencją e-mail znajdzie Pan/Pani na www.sp118.pl.
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego (pdf)
Menu
Szkoła partnerska w Indiach
Szkoły partnerskie w Anglii
St Joseph Catholic Primary School
St. Philip's Catholic
Primary School
Bishop Milner Catholic College